How to do “only one TABLE column” responsible for drag and drop? ( touch-punch )

How to do “only one TABLE column” responsible for drag and drop? ( touch-punch )

How do I GET ONLY ONE COLUMN to be responsible for drag and drop?


 <script src="//cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jquery/1.11.0/jquery.min.js"></script> <script src="//cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jqueryui/1.10.3/jquery-ui.min.js"></script> <script src="//cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jqueryui-touch-punch/0.2.2/jquery.ui.touch-punch.min.js"></script> <script> $(document).ready(function () { $("#sortable").sortable(); $("#sortable").disableSelection(); }); </script>
<table class="table table-hover table-striped"> <thead> <tr> <th> Drag Button </th> <th> Number </th> <th> Description </th> </tr> </thead> <tbody id="sortable"> <tr> <td class="ui-state-default drag-handler" data-taskid="1"></td> <td>1</td> <td>Description item 1</td> </tr> <tr> <td class="ui-state-default drag-handler" data-taskid="2"></td> <td>2</td> <td>Description item 2</td> </tr> <tr> <td class="ui-state-default drag-handler" data-taskid="3"></td> <td>3</td> <td>Description item 3</td> </tr> </tbody> </table>